Betaalmethodes en Voorwaarden
Onze betaalmogelijkheden - Veilig en snel en kopen met kopers bescherming!
Wie bieden diverse betaalmogelijkheden aan, onze payment provider en partner in het betaalverkeer is Mollie. Mollie is één van de grootste payment providers van Nederland en zorgt ervoor dat u veilig en snel kunt betalen.
De betaalmogelijkheden die wij bieden zijn:
- Ideal - Eenvoudig en snel betalen via je bank
- Bankcontact - Eenvoudig en snel betalen via je bank, vanuit België
- Visa, Mastercard & American Expres - Betalen via creditkaart
- Paypal - een welbekende en vellige manier voor online betalingen.
- Bankoverschrijving - Gewoon via de bank via een SEPA overschrijving
- Klarna Achteraf betalen - Eerst kopen en dagen na ontvangst betalen. Hier zijn wel voorwaarden voor de koper aan verbonden. Deze voorwaarde kun je hieronder, onder het kopje vinden.
- BILLER Achteraf betalen zakelijk - Eerst ontvangen achteraf betalen via Biller en aan biller.
Voorwaarden kopen via Klarna Achteraf betalen
Klarna is feitelijk een soort van krediet verstrekker. Voordat je via Klarna kunt kopen, dien je ook een account te hebben bij Klarna. Je kunt dan 30 dagen na verzending rente-vrij betalen.
Wij raden je aan, wanneer je van Klarna gebruik wilt maken even de app te downloaden en even goed te lezen wat precies de voorwaarde zijn. Let goed op dat u als u voor Klarna kiest de betaling overmaakt naar Klarna en niet naar ons.
Voorwaarde en handelingen Biller achteraf betalen.
Bedrijven kunnen bij ons ook achteraf betalen, dit heeft wel een limiet van € 5000,00. Als je kiest voor Biller dan vraag je een tijdelijk krediet aan bij Biller. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Je kiest voor Biller. Vul de gevraagde gegevens in, je ontvangt een e-mail van Biller en deze zal dan via de link moeten worden bevestigd dat u akkoord gaan met de voorwaarde. Vervolgens ontvang je een bevestiging dat het goed is gekeurd of niet. Biller controleert uiteraard de kredietwaardigheid van uw bedrijf.
Let wel goed op dat u de betaling uitvoert naar Biller en niet naar ons.
Kopers bescherming
Deze kun je bij ons op meerdere manieren krijgen, maar de mogelijkheid heb je eigenlijk altijd. Stel je betaald met ideal, bankoverboeking, paypal of zelfs creditkaart. Kun je gebruik maken van onze Trusted Shops Koper bescherming, deze wordt vanuit Trusted shops aangeboden voor orders t/m 2500 euro.
Stel je krijgt je product niet, kun je een beroep doen op hun voorwaarde en dan zullen zij bij ons gaan navragen of het product geleverd is, wat er aan de hand is etc. en als wij niet kunnen aantonen dat het product is geleverd etc. dan zullen zij het betaalde bedrag uitkeren.
Kopers bescherming wil zeggen, dat je aankoopbedrag verzekerd is. In zoverre, ontvangt u het gekochte product niet, dan kun je het betaalde bedrag reclameren via de betreffende verstrekker van de kopers bescherming. Dit kan dus zijn Trusted Shops, maar ook Klarna achteraf betalen, Paypal of de Creditkaart maatschappij.
Wij verzoeken u uiteraard echter wel, indien er iets niet helemaal zo gegaan is als verwacht of als er iets mis is eerst even met ons contact op te nemen. Wij kunnen helaas niet alle pakketten individueel blijven volgen. Zodoende kan het zijn, dat wij niet op de hoogte zijn dat er iets mis is. Dus graag, voordat u beroep gaat doen op welke kopers bescherming dan ook, neem eerst even met ons contact op. Wij weten zeker, dat wij er samen op die manier ook wel uit zullen komen.